سلام گل خوشگلم، ماه بانوي قصه هاي من
ميدونم اين روزها حالت خوب نيست و متاسفانه منم موقعيتي ندارم كه بتونم بيام خبرتو بگيرم و دستتو تو دستم بگيرم و چشم تو چشم بهت بگم، ماه من غصه چرا؟ تو مرا داري و من شب و روز آرزويم همه خوشبختي توست.
نميتونم هميشه كنارت باشم و حضوري بهت قوت قلب بدم كه نگران چيزي نباش من همه جوره پشتت خواهد بود. ولي بهت قول ميدم تمام اين نبودنهارو جبران ميكنم. از همه چي ميگذرم و تا آخر عمرم كنارت خواهم بود.
اگه تو هم تو سختي و خوشي كنارم باشي، با پشتوانه تو اين دوران رو هم پشت سر ميزاريم عشق نازم .
تو بهترين عشق دنيامي گل نازم.
دوستتدارم 
ما را در سایت تماس بگير دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75