نميدونم كجايي و در چه حالي. فقط اميدوارم حالت خوب باشه و روزت خوش
امروز اولين روز از شروع سومين سال آشنايي مونه . سالروز عشقمون مبارك 

اين 2 سال با همه خوشيها و سختياش گذشت. پياده روي ها، قهقه زدنها، خنده ها، گريه ها، شبگرديها ، مسافرتها و همه همه گذشتند. چه لحظاتي بود، چه خاطراتي، چه دوردورهايي و چه اخم و خنده هايي.
متاسفانه از ساعتهاي بامدادي امروز خيلي بد شروع شد و نميدونم بعدا چه خواهد شد و چطوري خواهد گذشت. فقط ميدونم تا آخر عمرم هيچكسو اندازه تو دوست نخواهم داشت و هيچ كس هم اندازه من تورو دوست نخواهد داشت و آينده و سلامتت واسش مهم نخواهد بود.
اين چيزي بود كه تو هيچ وقت باور نكردي. فهميدنش چيز سختي نبود، فقط ميتونستي حس و حال و توجه ها و وقت گذاشتنهاي منو با تمااام آدمهاي اطرافت مقايسه كني و متوجه اين موضوع بشي.
زنـــدگـــیچـه عـــاشـــقـــانــه مــی نــوازد
داســتان دلــدادگــی مــان را
و عــــشـــق شــیــریــنــمــان
2 ساله ميشود.
تماس بگير...ما را در سایت تماس بگير دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80