جمعه هفته گذشته ، بعد از گذشت 74 روز از اتفاق 29 مرداد(آخرين روزي كه با هم بوديم) تونستيم با هم باشيم كه كلي خوش گذشت و خاطره انگيز شد. كلييييييي خوش گذشت. مرسييييييييي
ديشب هم بعد از يك هفته از ديدار قبلي با هم بوديم كه اينم فوق العاده بودم. واااااااي كه چقدر خوش گذشت.
عشق نازم وقتي شبها تو بغلمي هيچ چيزي زيباتر و آرامش ببخش تر از اون لحظه نيست واسم. گاهي اونقدري دلم برات پر ميكشه كه نميدونم چه كنم. گاهي بخاطر دلتنگي و ناراحتي با اون فرشته كوچولويي كه تو خونه دارمش تند برخورد ميكنم و دل اونم ميشكنم. دست خودم نيست و بعدا خودم از كرده خودم پشيمون ميشم. ولي چه ميشه كرد، غم و اندوه نداشتن يار خيلي آدمو زجر ميده.
انشاالله تا چند ماه ديگه اين دوري و ناراحتي كم ميشه و ميتونيم برا هميشه در كنار هم به خوبي و خوشي روزگار بگذرونيم.
من دوستتدارمممممممممممم
تماس بگير...ما را در سایت تماس بگير دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81